Skip to main content

The success of our researchers - Stanford University has updated the list of 2% of the most influential scientists in the world

Stanford University released the sixth version of the study based on the Scopus snapshot as of August 1, 2024, and updated data for 2023 - Ioannidis, John P.A. (2024), “August 2024 data-update for "Updated science-wide author databases of standardized citation indicators"”, Elsevier Data Repository, V7, doi: 10.17632/btchxktzyw.7 (published 16. 09. 2024). The study is based on a standardized citation metric of all scientists and scientific disciplines. Two lists were published: the list of the most influential scientists for the entire scientific career and the list of the most influential scientists for 2023. There are 90 scientists from institutions in Serbia on the career list and 134 on the annual list.

We are proud of the results of our colleagues who were included in these prestigious lists of 2% of the most influential scientists in the world. Colleagues Svetlana Štrbac and Nebojša Nikolić are again on the career list, and, colleague Marko Popović is again on the annual list.

Congratulations to our colleagues on this extraordinary success, and we wish them lots of success in the future!

Nagrade i priznanja

Continue reading

BIOLAWEB na festivalu „Tate i deca“ (29. septembar 2024.) - Najava

Sa zadovoljstvom najavljujemo da će BIOLAWEB tim učestvovati na festivalu „Tate i deca“. Festival će se održati u parku Selters banje u Mladenovcu, 29. septembra 2024. godine, od 11:00 do 17:00 časova.

Posetioci će moći da istraže fascinantni živi svet unutar kapi vode. Biće u prilici da posmatraju sićušna “stvorenja” pomoću mikroskopa, a naš tim će im objasniti njihovu važnost za nas i vodene ekosisteme.

Pridružite nam se u ovoj avanturi!

Continue reading

Obuka za nacionalne kontakt osobe programa Horizont Evropa

U Beogradu je od 2. do 3. septembra 2024. održana obuka za nacionalne kontakt osobe programa Horizont Evrope.

Stručnjaci iz Austrijske agencije za promociju istraživanja, Dr. Angelo Nuzzo (NCP EIC/EIE)i Theresa van Hoesel (NCP Food, Bioeconomy, Natural Resources, Agriculture, and Environment), vodili su obuku. Dragana Zlatović i Katarina Milanović, članice Kancelarije za projekte i međunarodnu saradnju IHTM-a i BIOLAWEB tima, imale su privilegiju da prisustvuju ovom izuzetno korisnom treningu.

G-din Amadeus Faltheiner, direktor Austrijskog kulturnog foruma u Srbiji, istakao je ulogu ovog događaja u jačanju saradnje i razmene znanja između Srbije i Austrije u okviru programa Horizont Evropa.

  • 02

  • 03

  • 04

Continue reading

BIOLAWEB u naučnoj poseti limnološkom istraživačkom institutu na Balatonu - Balaton Limnological Research Institute (26.-29. avgust 2024.)

Dr Кalman Tapolczai, istraživač na limnološkom istraživačkom institutu na Balatonu pozvao je naše kolege dr Miloša Ćirića i dr Danijelu Vidaković u kratku naučnu posetu od 26. do 29. avgusta 2024. godine.

Poseta je počela toplom dobrodošlicom i kratkim obilaskom instituta. Dr Miloš Ćirić i dr Danijela Vidaković imali su priliku da se upoznaju sa različitim istraživačkim timovima u institutu, i da razgovaraju o potencijalnim oblastima saradnje koje bi mogle biti od koristi za obe institucije. Diskusije su bile fokusirane na inovativne metode u nauci o životnoj sredini, kao i na primenu novih tehnologija u istraživanju biodiverziteta.

Tokom ove posete, dr Miloš Ćirić predstavio je projekat BIOLAWEB ističući inovativan pristup proučavanju vodenih ekosistema korišćenjem DNК različitih organizama. Dr Danijela Vidaković imala je priliku da predstavi BIOLA grupu kao deo IHTM-a i njihova dugogodišnja istraživanja slanih bara u Vojvodini. Takođe, dr Кalman Tapolczai je predstavio tekući projekat koji se odnosi na odgovor zajednice planktonskih i bentosnih mikroorganizama na antropogene pritiske u jezeru Balaton.

Poseta je bila obostrano korisna, uz razgovore o mogućim budućim saradnjama, uključujući zajedničke istraživačke projekte, publikacije i mogućnost razmene studenata.

  • 2

  • 3

Continue reading